Piaggio uspořádalo tajné představení chystaných modelů Moto Guzzi a nějaký šikula vyfotil motorky telefonem a obrázky vypustil do světa. Tak je tu máte.

Zdá se, že se na nás v Mandellu del Lario chystají zajímavé novinky. Poslední dobou se sice značka snaží zapůsobit moderním přístupem, ale tyto dvě novinky naopak zapadají do kategorie classic. Fotky sice nejsou v bůhví jaké kvalitě, ale vypovídají leccos.

První novinkou je model V7 v provedení Scrambler. Řada V7 (Racer, Classic a Cafe Classic) se chytla a tak není divu, že ji chtějí u Guzzi rozšířit. A Scrambler je logickým krokem. Na první pohled motorka hodně připomíná stejně pojmenovaný model od britského Triumphu, ale řekněme se na rovinu, tady už prostě není co vymýšlet. Pokud jdete cestou vzduchem chlazeného motoru menšího objemu (tedy ne tak jako třeba Moto Morini), bude to vypadat vždy nějak takto. Jenom by to podle nás chtělo drapáky a ne silniční gumy.

Druhá novinka je neméně zajímavá. Cruiser California patří odjakživa mezi nejlepší motorky tohoto typu, co známe, ale tohle vypadá na velký posun dopředu. Podle hlav válců se dá posuzovat, že starý dvouventilový motor vystřídá čtyřventil s objemem 1151 cm3, který už pohání třeba Griso, Stelvio nebo Norge. To přidá Californii na svižnosti. Hodně nás také baví radiální brzdy. Pokud si California zachová svou úžasnou ovladatelnost, měla by se začít konkurence pořádně bát.

 

DOPLNĚNO:

Pouhé dva dny poté, co se špionážní fotografie objevily na internetu, představila zmiňované novinky také samotná Moto Guzzi. Pro doplnění tedy přikládáme kvalitnější fotografie a také další informace.

V7 Scrambler podle výrobce navazuje na slavný model 175 Lodola, jež brázdil silnice v šedesátých letech minulého století a kterému se Scrambler podobá nízkým předním světlem s integrovanou přístrojovkou. Technicky pak vychází, tak jak jsme předpokládali, ze současných modelů V7, rozdíl je v zásadě pouze v podvozku, rozměru kol a úžasných výfucích. Významnější informaci ale doplnil výrobce k modelu California. Ten by měl dostat nový motor o objemu 1400 cm3 s čtyřventilovou technikou. To by mohl být začátek nové generace modelů Moto Guzzi.

Foto: Motoblog.it

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno