Suzuki pro příští sezonu inovuje dva menší modely GSX-R.Na první pohled je znát výrazná změna na designu, který se trochu víc přibližuje litrovému modelu

Král je mrtev, ať žije král! Suzuki pro příští sezonu inovuje dva menší modely GSX-R. Na první pohled je znát výrazná změna na designu, který se trochu víc přibližuje litrovému modelu. To podstatné se ale odehrává uvnitř.

Motor doznal velkého množství novinek – nových vaček, lehčích a odolnějších kovaných pístů, SCEM kompozitního materiálu na stěnách válců a zcela nových titanových sacích i výfukových ventilů. Šestistovka i sedmpade nově nabízí systém S-DMS umožňující přepínání palivových map.

Úplně nový je i rám, motocykly jsou nyní o 15 mm kratší. Díky tomu a také o 900 g lehčí hliníkové kyvné vidlici shodila GSX-R osm, resp. devět kilogramů. Výrazná inovace proběhla na podvozku, na předku se usídlila plně stavitelná vidlice Showa BPF (Big Piston Front fork), elektronický tlumič řízení a radiální Bremba.

Foto: Suzuki

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here