Asi jedna z nejčastěji rozšířených kombinéz mezi českými motorkáři. Jednu máme i u nás v redakci a tady jsou postřehy po dvou sezonách užívaní. Tisíce kilometrů, stovky hodin v ní strávených, koukněte na fotky celkem minimálního opotřebení


Má předchozí kombinéza musela jít po dvou pádech „do důchodu“, a tak jsem byl nucen zauvažovat o nové. Volba padla na tuhle kombu od 4SR a důvodů bylo hned několik:

 Co říká výrobce?

*1,2 mm silná hovězí kůže
*použití dvojitých, na více namáhaných místech trojitých švů
*značkové chrániče ProLife® a Betac® na ramenou, loktech a kolenou; certifikované dle EN 1621-1:2012
*paměťové protektory Viscofoam® na kyčlích, kostrči, klíčních kostech a předloktí
*porotenové chrániče hrudi a zad
*Schoeller Keprotec® streč pro maximální pohyblivost a bezpečí
*flexibilní kožené panely pro lepší pohyblivost na motocyklu
*nový tvar páteřového chrániče
*možnost vložení vkládacího páteřového chrániče Sas-Tec®
*Systém dvojité ochrany ramen DSP (Double Shoulder Protection) sportovnějšího provedení včetně kolenních sliderů

 

Co říká redakce?
(testuje Honza Karásek)

*ve dvojdílné kombinéze snadno vydržíte celý den. Což potvrdí všichni, kteří mě v ní teď skutečně každý den potkávají. Jezdím v ní skutečně furt.
*pevné zpracování, pocit jistoty, mám to rád ten „utemlovaný“ pocit
*avizovaná prodloužená délka zad znamená i u konfekce pohodlí a usnadnění pohybu v sedle motorky
*celoneoprenové manžety rukávů jsou pohodlné, měkké – na délky mých rukou by mohly být snad o chlup kratší
*Kombinéza RR Edition Evo obdržela ocenění MO TIPP v porovnání výkon/cena od německého časopisu Motorrad Magazin MO – souhlasíme

 

 

VERDIKT: 4SR RR EDITION BLACK-WHITE EVO

Má předchozí kombinéza musela jít po dvou pádech „do důchodu“, a tak jsem byl nucen zauvažovat o nové. Volba padla na tuhle kombu od 4SR a důvodů bylo hned několik: Za prvé vychází velice přijatelně cenově. Za druhé, značka už má důkladné zkušenosti ze závodního prostředí, proto je jasné, že mají vychytané veškeré ty drobné detaily, se kterými se pak každodenně potýkáme – tedy nikde neřeže, nebrání v pohybu, snadno se s ní pošmrdláte při turistice i na okruhu po sedačce a konec konců, je pro toto i nadstandardně vybavena bezpečnostně. A za třetí, prostě mi přijdou věci od 4SR takový poctivě udělaný a cítím se v nich jistě.

Zkušenost po dvou roce užívání? Nezklamal jsem se. V horkých dnech je v ní sice trochu víc teplo, ale perforovanou jsem ji přeci nechtěl. Mám rád tu pevnost detailů, zapínání zipem okolo pasu je bytelné, není problém se „obkroužit“ třeba i destrát za den. Cítím se v ní bezpečně a jistě při každým typu jízdy – dobrý je i to, že jen tak nepromokne. A na fotkách taky nevypadá blbě, což je zas dobrý pro časák, protože ta černá s pruhem trochu skryje trochu toho objemu, co přichází s věkem.

 

DODATEK: 

Na fotkách v galerii si prohlédněte opotřebení švů v detailu. Budete překvapeni, vše je vlastně stále jako nové. Jediná věc, která „odešla“ je suchý zip na pásku pod břichem, ten je pryč komplet, rozdrbal se. Ale myslím, že tady nebude problém tuhle maličkost opravit, tedy po sezoně

INFO:
Cena: 14.500 Kč
Kontakt: www.4sr.cz

Foto: archiv, honda

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here