Jedna z našich nejoblíbenějších a vůbec nejzábavnějších motorek se dočkala pořádné modernizace. Triumph svého nejmenšího Street Tripla pořádně nadopoval a ten letos přijíždí hned ve třech variantách.

Základní model S má zcela nový motor s výkonem 113 koní při 11 250 otáčkách. Díky většímu objemu povyskočil i točivý moment na hodnotu 73 Nm. Vpředu má podvozek Showa, s nastavitelným zadním tlumičem. Ani úplný základ se neobejde bez elektroniky, takže je tady nastavitelná kontrola trakce a ABS. Jízdní režimy si můžete vybírat mezi ROAD a RAIN. Zcela nové jsou plasty, zadní podsedadlovka a kyvná vidlice.

Verze R má potom posílený motor na 118 koní a točivý moment 77 Nm. Nechybí ani anti-hoppingová spojka. Do kotoučů se zakusují monoblokové třmeny Brembo M4.32 s radiální pumpou, podvozek Showa je tady plně nastavitelný na obou koncích. Nechybí ani kontrola trakce a ABS, velkou novinkou je pak představení digitální LED přístrojovky s moderní grafikou. Jestli je to dobře, nebo ne, to už necháme na vás. Motor má čtyři jízdní režimy – navíc jsou tady Sport a Rider. Elektronika se ovládá pomocí speciální joysticku, který funguje v pěti směrech. Světla mají funkci denního svícení, blinkry se umí automaticky vypnout. S designových detailů dostanete navíc i jinou masku, lepší prošívání sedla a proužky na ráfky. Je tady i možnost nižšího sedla.

Vrcholná verze RS má potom ještě silnější motor – tady už má celých 123 koní! O brzdy se postaralo Brembo s modelem třmenů M50, vidlice Showa BPF je plně nastavitelné. Vzadu pak najdeme péro od Öhlins, tedy to nejlepší, co je. Jízdní režimy se rozšířily o mód Track, určený na závodní okruh. Tomu odpovídá i systém rychlořazení. Tohle bude hodně dobrý!

Foto: Triumph

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here