Přestože je Honda CBR250R pořád čerstvou novinkou a s jejím prodejem se čeká na začátek sezony, už teď se stala obětí několika úpravců

Dva z nich, které považujeme za hlavní, vám hodláme dnes představit. V obou případech se jedná z valné většiny o optické úpravy s minimálním nárůstem výkonu. Čtvrtlitrové Cebro rozhodně není typ motorky, který by se měl stát cílem motorových operací s výsledkem v podobě masivního posílení výkonu.

První firmou, která se pustila do individualizace této novinky je dvorní úpravce Hondy – Mugen. V jejich dílnách dostalo CBR250R typický firemní lak, který zastupuje kombinace černé a červené. Dělené sedlo obdrželo nový potah v podobě červené alcantary a přibyly reflexní proužky na ráfcích. Mírného tuningu se dočkala i použitá technika díky kompletně nerezovému výfukovému potrubí s laděnou koncovkou.

Druhým úpravcem, který není tolik známý, je Moriwaki. V jejich režii proběhlo na motorce několik podobných úprav, stejně jako u Mugenu. Firemní lak doplňuje snad jen nerezový výfukový systém s žíhanou laděnou koncovkou.

V obou případech přináší zmiňované úpravy především optický efekt. Na druhou stranu, nahrazení svodů výfuku a jejich koncovky nepochybně ušetří dobrých pár kilogramů, které jsou vzhledem k nízkému výkonu velmi užitečné. A v neposlední řadě hraje svou roli i zvuk, který bude právě díky laďáku mnohem líbivější.

Foto: Archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno