Pokud mluvíme o projektu Record Motor Cycles, je dobré začít jménem Roberto Crepaldi. Tento Ital je totiž jeho hlavním tahounem a ve světě motorek vůbec není neznámý

Pokud mluvíme o projektu Record Motor Cycles, je dobré začít jménem Roberto Crepaldi. Tento Ital je totiž jeho hlavním tahounem a ve světě motorek vůbec není neznámý. V osmdesátých letech převzal zastoupení Harley-Davidsonu v Itálii a během několika let dokázal americkou značku dostat na vrchol.

Pak se potkal s legendárním Johnem Brittenem a nechal se uchvátit jeho V1000. Začala dlouholetá spolupráce, která vyvrcholila vítězstvím týmu CR&S ve světové sérii B.E.A.R.S. Třetí etapou jeho motocyklového profesního života je zmiňovaná značka CR&S, kterou většina z nás zná především jako malosériového výrobce exkluzivních modelů Vun a Duu.

Nyní se Robert zamiloval do rychlostních rekordů a se svým týmem RMC dává dohromady motocykl kategorie „Partially Streamlined“. Na něm musí, podle pravidel FIM, sedět jezdec venku, tedy ne uvnitř, jako je tomu u Streamlinů. U RMC připravují takové stroje hned dva, v různých objemových kategoriích.

Dvoulitr se bude jmenovat „Pride of Italy“, větší motorka s objemem 2500 cm3 pak příznačně „Tribute to John Britten“. Obě motorky budou mít vlastní motor a teď pozor – véčkový osmiválec. Konstruktérem RMC není nikdo jiný než Giulio Benardelli, který má za sebou řadu zkušeností ze světa MotoGP.

Cíl? Překonání výkonu 400 koní a především rychlosti 400 km/h. K tomu čeká tým RMC ještě hodně dlouhá cesta, prozatím jsou hotové pouze plány a základní design. Držíme jim palce.

 

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here