Značka Ural dokončila první vývojovou fázi celoelektrického motocyklu. Ten byl postaven na stávajícím podvozku s pohonem zadního kola motocyklu modelu cT při použití balíku pohonné jednotky Zero Motorcycles (motor, baterie, regulátor a další komponenty). Kalifornská společnost ICG vyvinula celkový design a byla zodpovědná za výrobu prvního prototypu. Společnost Zero Motorcycles také poskytla potřebnou inženýrskou podporu při vývoji a testování prototypu, což umožnilo realizovat tento projekt.

„Vždy jsme věděli, že náš sidecar je perfektní platforma pro vybudování elektrického motocyklu, protože nabízí to, co standardní dvoukolové motocykly nemohou nabídnout: pohodlí cestujících, stabilitu a bezpečnost, nemluvě o větším prostoru pro baterie.“ říká Ilya Khait, Prezident a generální ředitel společnosti Motocykly Ural. „Jsme velmi spokojeni s výsledky. Na první pohled je to stále Ural, ale elektrosajdkára nabízí zcela nový zážitek. Ovládání je velmi snadné díky nízkému těžišti a optimálnímu rozložení hmotnosti. Je velmi stabilní díky svým třem kolům. Nemá žádnou spojku nebo řadicí páku, otočení plynu je v podstatě vše, co potřebujete k ovládání motocyklu. Má neuvěřitelné zrychlení – na Ural … Celkově je to velmi zábavné vozidlo, které můžete používat téměř jako auto.“

„Hlavním cílem tohoto projektu bylo ověření koncepce.“ dodává Jason Rae, viceprezident Uralu pro provoz a projektový manažer. „Prošli jsme několik iterací a hledali nejlepší konfiguraci elektrického pohonu. Jedním z hlavních úkolů bylo nalézt optimální umístění baterií při zachování pohodlí cestujících a jejich kapacitu při zachování stability, která je charakteristická pro motocykly s postranním vozíkem Ural. Motocykl byl intenzivně testován v reálných světových podmínkách – v dešti a sněhu, v chladných a
horkých dnech, na dálnici a ulicích města. Získali jsme mnoho dat, které budou použity v další fázi projektu. Skutečně jsem se na začátku obával, že je elektrický Ural něco, v co stojí za to vložit naši energii a prostředky, ale teď jsem naprosto přesvědčen o opaku a těším se na vývoj prototypu našeho výrobního záměru.“

Společnost nemá v současné době v plánu okamžitě zahájit výrobu elektrického modelu. Rozhodnutí bude vycházet z průzkumu trhu, zpětné vazby spotřebitelů a odborníků. Ural odhaduje, že po konečném schválení návrhu bude trvat přibližně 24 měsíců zahájení sériové výroby. Při výrobě sériového motocyklu bude již použita nejnovější technologie baterií a nabíjení. Elektrický Ural bude představen na Progressive Motorcycle Show v Long Beach 16. – 18. listopadu 2018. Motocykly Ural v současné době organizují demo akce, na kterých sbírají zpětnou vazbu před zahájením další fáze projektu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here