Prvotní myšlenka vznikla u značky Rev´It, holandského výrobce motooblečení. Ten chtěl postavit motorku, která by pomohla propagovat jejich kolekci Urban – neformální a stylové z vnějšku a technické uvnitř. Přesně s takovým zadáním přišli do kodaňské dílny Wrenchmonkees známé svými neotřelými nápady. Ovšem pustit se do svatého grálu, jakým je H2?


Per Nielsen a Nicholas Bech, tedy dvě hlavy Wrenchmonkees se toho nebáli. Technika H2 je lákala, ale chtěli jí dát jiný výraz, než je hypermoderní design Kawasaki. A nebylo potřeba chodit daleko, jen se podívat pár let dozadu. Volba padla na přední kapotáž z modelu ZX-7R. Ta je samozřejmě větší, než H2 a tak bylo potřeba upravit uchycení. Za tímto účelem vyrobili opičáci dva hliníkové tunely pod rámem, jedním jde vzduch do sání, v druhém je ukryta elektrika a malý chladič. Kryt nádrže a zadní bobek je ručně vyrobený z laminátu. Tedy pardon, nádrže – ta původní zmizela, aby ji nahradily dvě náhradní pod sedadlem a v zadní kapotě. Per s Nicholasem chtěli zachovat závodní atmosféru a tak je kapotáž na pouhých pěti rychloupínácích. Navíc může motorka jezdit i bez ní.

Změny se samozřejmě nedotkly pouze designu, ale i techniky. Do motoru se jim hrabat nechtělo, ale přibyl výfukový tlumič SC-Project spolu se vzduchovým filtrem Sprint Filter. Naměřeno 198 koní na zadním kole. Hořčíková kola Dymag CH3 jsou v bílé barvě, stejně jako rám a kyvka. Kompletní brzdová soustava včetně předních kotoučů a radiální pumpy nese značku Beringer, tlumiče pak pochází od dalšího holandského výrobce Hyperpro – komplet zadek a cartridge v přední vidlici. Velkou lahůdkou je trubková hliníková kyvka od GIA Engineering. Elektronika zůstala originální, jen bylo potřeba ji po motorce rozházet jinak.

Tak co na to říkáte? Drzost, paskvil, nebo vlhký sen?

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here