Dvojice Per Nielsen a Nicholas Bech, známá jako Wrenchmonkees, se úpravám motorek věnuje už od roku 1998 a před devíti lety se tím začali živit naplno

Za tu dobu vyjelo z jejich dílny hodně zajímavých strojů a nyní se pustili do novinky XSR900. Ta podporuje retrostyl sériové XSR, ale zároveň ho ještě víc míchá s modernou. Stačí se podívat na použité přední světlo. Městský chuligán, který ale zvládne i nějakou tu polňačku, naprosto univerzální motorka pro moderního jezdce.

A stejně jako u ostatních strojů z projektu Yard Built bez flexy a svářečky. První zásadní změnou, kterou XSR v kodaňské dílně prošlo, je montáž drátěných kol Borani namísto litých. Přední vidlice zůstala původní, zadní tlumič vystřídal speciál K-Tech. Motorka si něco převzala také z enduro světa, konkrétně stupačky Gilles Tooling a řídítka Magura doplněná o rukojeti Biltwell Renegade a ovladače Motogadget.

V rámci projektu má každá motorka sérii dílů, které je dílna připravena prodávat majitelům té dané Yamahy. V případě Monkeebeast jde o hliníkový přední a zadní blatník, kryt motoru a práškově lakovaný kryt palivové nádrže. Vlastní výroby je pak také sedlo. Osobitý vzhled motorce dodává výfuková soustava a koncovka SC Project.

A pak že to bez té žluté nádrže nepůjde.

Foto: archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here