Že jsou japonské předpisy jiné, než ty evropské je jasné. Z tohoto důvodu se některé motorky liší podle toho na který trh směřují. Ducati tak musela připravit speciální verzi malé Panigale
V případě Panigale jde v Japonsku o hlukové limity. Standardní evropská verze se do nich nevešla a tak musela Ducati tento model trochu upravit. Konkrétně se změny týkají výfukové soustavy, která nekončí v boxu pod motorem a pokračuje dalším svodem a dlouhou kruhovou karbonovou koncovkou.
Další změna se dotkla spojkového krytu, který je zde větší a plastový, údajně má utlumit zvuk spojky. Jde samozřejmě o homologační úpravy, takže je jasné, že většina majitelů následně vrátí Panigale do klasické podoby, jak ji známe my z Evropy (svezli jsme se zde). I tak ale posíláme do Japonska palec dolu, tohle je opravdu těžká degradace italského designu. A ještě vedle toho postaví starou 998, aby to bylo okatější 🙂
Foto: Facebook