V mailu nám přistála další hodně zajímavý pozvánka. Již koncem tohoto týdne vyrážíme ochutnat letošní Multistradu!

Jsou zprávy radostné a pak ještě ty radostnější. A tohle je druhá z nich. Ducati je právě se svým testovacím týmem na Lanzarote, aby tam přichystala pro novináře z celého světa několik testovacích jízd s novou Multistradou. Štěstí se na nás usmálo, takže jedeme taky! První dojmy z testu tak očekávejte zde na webu příští týden a kompletní test v čísle 5/2015.


Multistrada 1200/S

Multice se po velmi krátkém životu dočkala velkého upgradu a do roku 2015 přijíždí jako zcela nový model. Velkou novinkou je použití motoruTestastretta DVT, který má variabilní časování sacích i výfukových ventilůsvého desmodromického rozvodu. To přineslo zvýšení výkonu na 160 koní, což je slušný nárůst. Jde ale hlavně o mnohem větší efektivitu motoru, která má za následek menší spotřebu a lepší průběh točivého momentu. Celých 80 Nm by mělo být k dispozici už od 3500 otáček, což zní opravdu fantasticky.

 

Na první pohled je znát nový design předku, daleko důležitější je ale použitá technika. LED světla mají natáčení do zatáček, takže bude jízda za tmy zase o maličko bezpečnější. Stejně jako nová Panigale má i Multistradaelektronickou jednotku IMU, která v sobě integruje funkci kontroly stability Bosch MSC, kontrolu zvedání předního kola při zrychlování nebo kontroly trakce. IMU pomáhá i ke správnému fungování elektronického podvozku Skyhook(verze S) a vítaným zlepšením cestovních ambicí je vybavení tempomatem. Model S má dokonce možnost propojení infotainmentu motorky s vaších chytrým telefonem. Stačí mít příslušnou aplikaci a můžete stahovat důležitá data a následně je sdílet na sociálních sítích.Vítejte v 21. století…

Foto: Ducati

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here