Svartpilen 701

Že se nestydí, takhle dlouho nás napínat a mučit! Nicméně druhá silniční 701 je konečně na světě a není příliš daleko od konceptu, kterým nás Husqvarna dráždila. Sedmistovkový Vitpilen se ukázal jako extrémně zábavná motorka a není důvod pochybovat, že tady to možná bude ještě o chlup lepší. Přeci jen vzpřímenější posaz, rovná široká řídítka – oficiální materiálu poukazují na inspiraci ve světe flattrackových závodů.

Technicky Svartpilen víceméně kopíruje svého staršího bratra, srdcem je tedy jednoválec s objemem 693 cm3 s výkonem 75 koní a točivým momentem 72 Nm. Ovládání pomocí elektronického plynu, kvalty možno sázet bez spojky nahoru i dolů díky rychlořazení. Standardní výbavou samozřejmě ABS, ovšem s možností vypnutí na zadním kole, takže o smyky nepřijdeme. Tlumiče samozřejmě z domácí WP, zdvihy vpředu i vzadu 150 mm a možnost nastavení. Výška sedla 835 mm a zajímavý je údaj o hmotnosti – 158,5 kg suchá, 170 kg pohotovostní. Opravdu se na něj těšíme.

Koncept Vitpilen 701 Aero

K tomu není potřeba nic moc vyprávět, základ motorky vychází ze sériového Vitpilena 701, ovšem jde o další ze série hříček designérů Husqvarny. A jelikož je to na toto téma již podruhé, počítáme, že by se něco podobného opravdu mohlo dostat do série.

EE5

První elektricky poháněná motorka Husqvarna. A u krosky a navíc dětské to bereme všem deseti. Elektrika totiž odbourává práci se spojkou a převodovkou a navíc je možné si vybrat z různých profilů záběru podle zkušeností dítěte. Výkon motoru 5 kW, Li-Ion baterie má kapacitu 907 Wh a díky rychlonabíjení se dá nabít za 70 minut. Zajímavé je, použití špičkového odpružení WP se vzduchovou vidlicí XACT.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno