Pan America

1250 cm3 / 145 koní 

Je tu Pan America! Jde sice o model 2021, ale to u H-D znamená, že se začne prodávat na konci příštího léta. Prozatím nemáme moc informací, u Harleje nám prozradili jen objem nového motoru Revolution Max 1250 cm3 a také minimálně 145 koní výkonu a 122 Nm točivého momentu.

Jasně, i my na první pohled Pan Americu odsoudili za její design, především širokou přední část, ale… pak jsme si ji prohlédli podrobněji a musíme říct, že se do toho nepustili vůbec blbě. Rám z tenkostěnných trubek využívá motor jako nosný prvek a to včetně uchycení kyvné vidlice, což by mohlo znamenat solidní hmotnost. Motor a tím pádem i celá stavba vyjma předku, jsou hodně úzké. Podvozek nese značku Showa, na prototypu v Miláně to byly elektronicky nastavitelné tlumiče EERA. Nechyběl tlumič řízení. Zdvihy neznáme, ale vypadá to tak na 190 mm. Kola 19“/17“ obutá do Michelin Anakee Wild také ukazují, že to Harley myslí s adventure ježděním vážně. Brzdy Brembo M4.32 na dvojici 310mm kotoučů jsou rozhodně dostačující setup. Zajímavé je také použití opravdu velkého 7“ TFT displeje na palubce. Tipujeme, že bude dotykový. Zvědavost, velká zvědavost.


Bronx

975 cm3 / 115 koní

No, ani moderní naháč, až by se chtělo říct street, není u H-D zrovna obvyklou záležitost. Ale troufneme si tipovat, že zrovna s touhle motorkou se Amíci trefili do vkusu hodně Evropanů. Ani tady nemáme moc informací, jen objem motoru 975 cm3 a výkon „vyšší než 115 koní a 95 Nm“. Tak to jsme zvědaví, kolik toho nakonec motor Revolution Max zvládne. Ani tady to nevypadá na žádnou šílenou hmotnost, pomalu jako by Bronx nestavěli v Americe. Komponenty Showa a Brembo dokazují, že H-D už dávno ví, kam sáhnout. Tak už nás nenapínejte!

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno