Street Triple RS

765 cm3 / 123 koní / 166 kg (suchá)

Malý Triple se sice představil už měsíc před Milánem, poprvé se ale veřejnosti ukázal právě tam. A my o něm v časopise taky ještě nepsali, takže hurá na něj. Jak je pochopitelné z názvu, došlo ke zvětšení objemu motoru na 765 cm3. Hodnota maximálního výkonu sice zůstala na stejném čísle (123 koní), ovšem narostl nám točivý moment (79 Nm) a především bylo výrazně posíleno střední pásmo otáček. Tam nám přibylo 9% točivého momentu. Jiná výfuková vačka, přepracovaná klikovka a vyvažovák, jiný výfuk, na motoru se toho opravdu dělo dost. Nemluvě o elektronice, nastavit jde jak odezvu plynové rukojeti, tak palivovou mapu, úroveň ABS i kontroly trakce. Nechybí rychlořazení nahoru i dolu. Na podvozku nebylo moc co vymýšlet, stále je tu špičková konfigurace Showa BPF vpředu a Öhlins STX40 vzadu. Top jsou také radiální pumpa i brzdiče Brembo (M50). Street Triple RS 2020 snadno rozeznáte podle nové masky, světla mají LED pásky na vrchní části. Podle prvních reakcí od zahraničních kolegů to vypadá na prvotřídní svezení.

KOMPLETNÍ FOTOGALERII NAJDETE V TOMTO ČLÁNKU.


Thruxton RS

1200 cm3 / 105 koní / 197 kg (suchá)

Když to jde hodně, může to jít ještě víc! A tak se označení RS objevuje i v retro řadě.  Jak známo, u Triumphu to znamená méně kilo a více výkonu. Konkrétně se motor snížením rotujících částí a elektronikou dostal na 105 koní, což je o 8 víc, než má Thruxton R. Navíc se nám začátek červeného pole posunul o 500 otáček nahoru. I přesto, že komponenty zůstaly stejné (USD Showa vpředu, dvojice tlumičů Öhlins vzadu), shodila motorka 6 kg. Dalším bonusem budiž nadupané brzdy, vpředu monobloky Brembo M50. Pneumatiky Metzeler Racetec RR jasně hovoří o tom, že tady se s ostrou jízdou prostě počítá. Na kafáči…


Bobber TFC

1200 cm3 / 87 koní / 232 kg (suchá)

Zkratka TFC znamená Triumph Factory Custom a Bobber je třetím modelem, který si Triumph ve vlastní tuningové dílně vyšperkoval. Pravda, směrem dost nečekaným. Kdo by čekal na Bobberu USD vidlici a centrál od Öhlinsu, monobloky Brembo M50 s radiální pumpou MCS a karbonové díly? Každopádně nevypadá to vůbec blbě! Nějaké ty úpravy se odehrály také na motoru, který má o 10 koní a 4 Nm navrch. Vyrobeno bude pouhých 750 kusů pro celý svět, tak neváhejte!

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno