Ani po té, co přešla Husqvarna z rukou BMW ke KTM to nevypadá, že by se chtěl vzdát silničního ježdění. Podle velitelského štábu modrého H by takto měla vypadat budoucnost značky
Pod taktovkou Mnichova nastartovali u Husqvarny jednu ne zcela obvykou věc (tedy pro tuto značku), opustili ostré enduro a supermoto a připravili trojici motorek, které se cítili ve své kůži také na silnici (650 Terra, 650 Strada a 900 Nuda). Všechny tři poháněly upravené motory BMW a tak v momentě, kdy Husqvarna přešla pod nového majitele, bylo téměř jasné, že je s nimi amen.
Ovšem vypadá to, že nové vedení značky chce na předchozí úspěch silničních modelů navázat a tak jsme se dočkali konceptu s označením 701. Číslo je trochu matoucí, o pohon se bude starat stejný motor jako u KTM 690 Duke. Huska slibuje 75 koní, což je na jednoválec hodně. K tomu tu máme špičkový podvozek WP, výborné radiální čtyřpístky Brembo a exkluzivitu v podání výfuku Akrapovic zapleteného do kapotáže. Co z toho bude?
Kromě zmiňovaného konceptu představila v Miláně Husqvarna kompletní modelovou řadu endur a motokrosů, o které jsme vás už informovali zde.
Foto: Husqvarna