U KTM se na mladé vždycky myslelo, ale to, co předvádí rakouská továrna poslední roky je až k neuvěření. Po sérii hodně úspěšných malých Duke 125, 200 a 390 teď přichází se stejnými motorizacemi kapotované RC.

Nepochybně se tak děje nejen kvůli začínajícím bikerům, ale také pro to, aby se prosadila na trzích v Asii, kde jsou tyto kubatury velmi oblíbeny.

Třistadevadesátka má slušných 43 koní, což z ní při nízké hmotnosti bude dělat absolutní silniční raketu. Duke s touhle motorizací se nám letos moc zamlouval – když jste ho drželi u krku, letěl jako splašenej a tohle nebude jiný.

Na podvozek bude spolehnutí – odpružení White Power patří k absolutní špičce a brzdy byly vyvinuty ve spolupráci s firmou Brembo. Na předku najdeme jeden kotouč s průměrem 300 mm, zadek pak brzdí 230mm disk. ABS je už ve standardní výbavě a půjde vypnout.

Sportovní RC390 má jiný rám než Duke o stejném objemu – tady se myslelo hlavně na agresivnější geometrii, takže má ostřejší úhel hlavy řízení a kratší rozvor.

Pneumatiky mají rozměry 110/70ZR17 a 150/60ZR17, což dává slušnou možnost obutí opravdu sportovních gum.

Foto: KTM

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno