Italský Fantic to s návratem na offroadové tratě očividně myslí dost vážně. To už naznačil dost důležitý krok vloni v říjnu, kdy společnost odkoupila od Yamahy výrobce motorů Motori Minarelli a zároveň Fantic s Yamahou oznámili strategické partnerství.

Práce očividně odvedli hodně, protože v nabídce pro sezónu 2022 najdeme hromadu novinek. V motokrosu jel Fantic zatím jen dvoutakty 125 a 250 cm3, teď k nim přidává čtyřtaktní XXF 250 a XXF 450. A ano, opravdu jsou postaveny na základech Yamaha YZ.

 

 

Podle všeho Italové ještě pracovali na výkonu motoru, který ladili k výfukové soustavě Arrow s titanovou koncovkou. Zásadní změnou je pak závodní jednotka RX1Pro Athena-GET, kterou si Fantic vyvíjel sám.

Nejen že si z řídítek navolíte jednu ze tří palivových map (Standard, Hard, Soft), ale navíc si je můžete pomocí aplikace v telefonu sami ladit. Důležitou součástí je pak také kontrola trakce a launch control, jejichž nastavení vidíte na diodovém ukazateli na předním blatníku.

Tak ti do toho šlapou! Rám hliník z Yamahy, podvozek KYB, brzdy Nissin, tohle bude fungovat. Totéž pak najdete v endurovém balíčku zvaném XEF 250 a XEF 450. U většího objemu pak dokonce i s homologací Euro 5, takže pěkně na značkách.

 

 

V nabídce pak nadále zůstávají dvoutakty XE 125, XX 125 a XX 250, které také prošly dost změnami. Mrkněte na www.airmoto.cz.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno