Pro tento závod bylo nové složení týmu a bylo potřeba, aby jezdci strávili co nejvíce času na motorce, takže jsem bohužel neměl možnost zúčastnit se testů. S týmem jsem se tedy viděl až v týden závodu a mile mě překvapila velice přátelská atmosféra, která v Honda Endurance Racing panovala.

Jako náhradník jsem měl k dispozici jen pár kol při volných trénincích a dvě kvalifikace. Na tomto okruhu jsem nikdy nebyl, takže první výjezd na trať nebyl vůbec jednoduchý, protože jsem hledal stopu a zároveň se sžíval s motorkou specifikace EWC, která je zcela rozdílná od té, na kterou jsem zvyklý z IDM. Několik kol mi trvalo, než jsem našel cit na závodní brzdy, vidlice a pneumatiky Dunlop. Motorka má delší kyvnou vidlici, která zajišťuje více stability a gripu na zadním kole. Musel jsem trochu změnit i jezdecký styl kvůli vetší nádrži a jinému těžišti. Byl jsem velice překvapen, jak snadno se motorka ovládá a jak dobře funguje kitová elektronika.

Ve čtvrtek proběhla první kvalifikace a já se mezi náhradníky umístil na P3. V pátek při druhé kvalifikaci jsem si jízdu na motorce začal opravdu užívat, opět jsem zrychlil a dostal se na P2. Na okruhu jsem najel pouze zhruba 25 kol, takže jsme byli s tímto výsledkem velice spokojení.

V sobotu ve tři odstartoval samotný závod. Během něj bylo po celou dobu k vidění hodně soubojů, ale nejlepším zážitkem byly poslední 4 hodiny, kdy se pořadí měnilo neustále. Honda Endurance Racing se po těsných soubojích v posledních minutách závodu umístil na celkové třetí pozici.

Tímto bych chtěl poděkovat celému týmu za možnost být součástí této události a zároveň gratuluju ke skvělému výsledku. Byl to pro mě neskutečný zážitek a moc jsem si to užil.

Mockrát děkuji firmě PSÍ Hubík za velice rychlé vyrobení kombinézy s D-air pro tuto událost.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno