Využil jsem volna mezi závody IDM a vrátil jsem se na místo, kde jsem začínal se závoděním.

První volný trénink byl pojat ve stylu rozehřátí a získání pocitu z motorky, do druhého tréninku jsme změnili nastavení geometrie a čas na kolo šel rapidně dolů. Ve třetím volném tréninku jsem zkoušel měkčí pneumatiku, ale nebylo to ono. Honda funguje překvapivě lépe, když je v mírném prokluzu. Po zbytek tréninku jsem se pokoušel zlepšovat stopu pro zajíždění rychlých časů bez zbytečného riskování.

Sobotní kvalifikaci jsem odjel na tvrdší specifikaci pneumatiky, kterou jsme následně použili do obou závodů.

Do prvního závodu jsem měl dobrý start a udržel jsem první pozici, od prvního kola jsem se začínal vzdalovat soupeřům kromě Kevina Seidera, který se držel v těsné blízkosti přibližně 8 kol. Držel jsem stabilní časy od začátku až do konce. Na začátku závodu jsem zajel kolo s hodnotou 1:36:895. S tímto výsledkem jsem byl spokojený, protože na motorce není mnoho úprav kromě podvozku a povinných úprav na okruh. Elektronika i motor je naprosto sériový.

Do druhého závodu bohužel nenastoupil Kevin Sieder a já jel celý závod o samotě. Bylo vetší teplo než v sobotu a díky použité tvrdší zadní pneumatice motorka celkem hodně klouzala, ale i přesto se mi podařilo čas stlačit na 1:36:968.

Byl to příjemně strávený závodní víkend s kamarády z bývalého závodního týmu.

Závěrem bych chtěl poděkovat lidem, díky kterým jsem se mohl Mistrovství ČR zúčastnit.

ZDROJ: TZ

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno