O německém šestiválci s přeplňováním kompresorem jsme vám řekli už před 2 měsíci. Nyní probíhá další testování tohoto naháče a abyste nám věřili, přínášíme vám i fotodokumentaci.

Hlavním důvodem testování je kontrola, zdastávající rám a podvozek odpovídají síle motoru. Hennes Fischer, který je odpovědný za vývoj produktů dodává: “Jde o velký krok od počítačových výpočtů na aktuální testování, konečně můžeme vidět plně funkční stroj v akci.”

Jen pro připomenutí, Horex VR6 1200 pohání jakýsi kříženec mezi vidlicovým a řadovým šestiválcem. Díky konfiguraci známé např. z automobilů značky VW se podařilo dosáhnout velmi kompaktních rozměrů motoru. I díky kompresoru dosahuje maximální výkon hodnoty 200 koní!

Fisher dodává: “Je to jediný způsob, jak skutečně posoudit odezvu motoru za všech podmínek zatížení a zjistit, jak fungují rám a podvozkové komponenty, zejména v rámci různých zatížení a podmínkách povrchu vozovky. Pro větší efektivitu probíhají současně i testy na běžných silnicích.”

Podle slov Horexu byly první výsledky “uspokojivé”, tak uvidíme, jak tento projekt bude pokračovat…

Foto: Archiv

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno