HRC potvrdilo, že pád Casey Stonera v osmihodinovce v Suzuce byl zapčíčiněn mechanickým problémem plynu. HRC se omlouvá Casey Stonerovi a děkuje mu za úsilí, které projevil v návaznosti na účast při osmihodinovém závodě
Závodní oddělení Honda Racing Corporation provedlo podrobnou analýzu motocyklu po havárii Casey Stonera minulý víkend v osmihodinovém závodě na okruhu Suzuka.
Kontrolovalo se ovládání plynu, které je konkrétní specifikací pro tovární motocykly HRC pro závody Endurance a liší se od standardního plynu používaného na silniční verzi Hondy CBR1000RR. Závada byla objevena na kabelu ovládání škrticí klapky.
Tento druh problému nikdy v minulosti ještě nevznikl, nicméně HRC se rozhodlo, že přestane používat tuto specifikaci ovládání plynu a navrhne novou, která bude použita pro vytrvalostní závody.
HRC se omlouvá Casey Stonerovi a děkuje mu za úsilí, které projevil v návaznosti na účast při osmihodinovém závodě na okruhu Suzuka.
Foto: honda