Vzpomínáte na KTM 990 SMT? Velmi sportovně nadaná, přesto pohodlná sportovní Kačena, tehdy s véčkovým dvouválcem…

Bože, jak mi tuhle motorku milovali! Později zmizela pod náporem oblíbenosti modelů Adventure a svět na ni, až na pár výjimek, zapomněl. Jenže to se v Mattighofenu rozhodli změnit!

Jasně, už to nebude to velké tvrdohlavé véčko, ale řaďák LC8c je taky zatraceně dobrej a zábavnej motor (tady vyladěn na 105 koní a 100 Nm). Takže základ jasný, SMT vychází z 890 Adventure.

 

 

Tou nejzásadnější změnou je podvozek – tlumiče WP Apex mají menší zdvihy (180 mm), a hlavně tu máme vpředu 17palcové kolo. Nazuto pak do ostrých Michelin PowerGP. Upravena byla geometrie, ale také ergonomie, motorka má jiné sedlo, je užší, a řídítka nabízí možnost nastavení do šesti poloh.

Menší nádrž má objem 15,8 litru. Nadupaných brzd bude třeba, takže na předku dvojice 320mm kotoučů a k nim radiální čtyřpístky. Super je přítomnost ABS s režimem Supermoto, který vypne kontrolu na zadním kole.

Tím se dostáváme k elektronice – samozřejmě zde najdete vše, co je dnes standardem, s možností příplatku za nastavitelnou motorovou brzdu nebo rychlořazení. A je toho ještě víc, určitě si tuhle krásku brzo představíme pořádně. Najdete už také na www.ktm.com.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno