Stavba, která připadla na dnešek, vznikla asi jako většina podobných kreací. Na začátku byl jenom rám z bouračky (konkrétně 1989 GSX-R1100) a zbytky motoru.

Právě motor byl nakonec poskládaný z nejrůznějších částí, aby ve výsledku vytvořil neuvěřitelně silný celek. Chybějící části do něj putovaly z 1200 Bandita, písty jsou kované, klikovka odlehčená a aby to nebylo tak suchý, narostl zdvihový objem díky převrtání až na 1340 cm3.

Do spalovacího prostoru neputuje jen klasická směs, ale řádně obohacená díky systému “Nitrous Expres wet kit”. Autor motorky Lee Workman přiznává, že dostat flašku s plynem do motorky bylo hodně zajímavé.

Za zmínku stojí určitě kompletní výfukový systém Yoshimura nebo přední maska ve stylu “Predator” s lampou z Aprilie RS250. Ptáte se, jestli je to hodně rychlá motorka? Přesné údaje nemáme, ačkoli předchozí stavba z dílen Workman dokázala zajet 1/4 míle pod 10 vteřin. A tahle holka je mnohem silnější…

Foto: Lee Workman

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno