Zamilovali jste se do nové litrové Brutale, ale Serie Oro i RR jsou pro vás moc ortodoxní nebo drahé? Tak jako obvykle, i u tohoto modelu MV Agusta přidává civilnější verzi, která si říká RS.

Nemějte strach, motor beze změn. Zůstávají jeho radiální titanové ventily i titanové ojnice, navíc dostal nová vodítka, profil vaček a zdvihátka potažená DLC povlakem. Výsledkem precizní motorařiny budiž 208 koní a 116,5 Nm, což je fakt z říše snů.

Nešetřilo se ani na elektronice, díky šestiosé inerciální jednotce pracují všechny systémy i v náklonu, balíček asistentů je kompletní. Vše se pak ovládá přes 5,5palcový TFT displej, který umí mimo jiné zobrazovat i navigační pokyny z telefonu.

 

 

Dobře, dobře a co se tedy oproti dražší RR změnilo? Na první pohled si asi všimnete nepřítomnosti karbonových dílů. I bez nich ale Brutale váží pěkných 186 kg suché hmotnosti.

Zásadní změny se odehrály na podvozku. Elektronicky ovládaný zůstal pouze tlumič řízení Öhlins, přední vidlici Marzocchi i zadní monoshock Sachs si musíte naklikat ručně.

Změnami prošla také ergonomie, řídítka jsou výš, stupačky naopak níž, jiné je sedlo. Prostě pohodlnější motorka. Pak už jen drobnosti jako kola nebo zrcátka. Pořád je to ale technická i designová šleha.

 

 

Oproti verzi RR je cena o nějakých 170 tisíc nižší, takže se usídlí kolem 650 000 Kč. To je teda furt dost, ale zase je to nejsilnější naháč od MV Agusty, ne? Více na www.mvagusta-czech.cz

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno