Ale to se nám najednou u jezera Como dějou velký věci! Nejen že tu máme novou Moto Guzzi, ale ona je postavena na kompletně nové platformě. Tedy motoru a rámu.

Prozatím nám Moto Guzzi sice ukázala jen design, ovšem i tak je novot hodně. Tak předně tu máme litrový motor, který bude na rozdíl od ostatních současných modelů kapalinou chlazený.

Bavit se o nějakých technických parametrech je opravdu moc brzo, ale troufneme si odhadnout nějakých 120 koní, nebo klidně i víc. Každopádně víme o čtyřventilových hlavách a variabilním časování ventilů.

Ve hře zůstal kardan, který se ale s celou jednoramennou kyvkou přestěhoval nalevo, čímž dal vyniknout nejen nádhernému zadnímu kolu, ale také celkem pěkné koncovce výfuku.

 

 

Na podvozku se nejspíš dočkáme různých verzí, krom základní vidíme také zlatou naznačující přítomnost Öhlinsu. Ten bude navíc s největší pravděpodobností semi-aktivní. Spolu s tím by na palubě neměly chybět jízdní režimy, náklonové ABS a kontrola trakce, plus další asistenční systémy.

Zajímavostí bude aktivní aerodynamika, kdy se s rostoucí rychlostí vysune automaticky nejen plexi, ale také dvojice bočních deflektorů. To vypadá na opravdu vysokou míru komfortu! Motorka tak akorát velká, aby to nebyla zbytečná kraksna, ale zároveň se v pohodě vešla dvoučlenná posádka a zvládla i delší trasy.

 

 

A je jasné, že to nebude trvat dlouho a na nové platformě vzniknou i další modely. To vypadá na parádní éru v dějinách MG. Model V100 Mandello továrna představí 23. listopadu na veletrhu EICMA. Zatím mrkněte na www.motoguzzi.com, kde najdete i parádní video k novince.

 

 


zdroj: M-G

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno