Dá se v dnešní době, kdy je svět zaplaven scramblery a dalšími retro biky, ještě udělat něco jinak? Očividně ano, lidí s neobvyklými nápady je pořád dost. I takhle může vypadat scrambler z Guzzi

Když se řekne scrambler a Moto Guzzi, většina si asi představí modely V7 nebo NTX upravené do retro stylu a nazuté do pneumatik s hrubým vzorkem. Tak jako už jsme to všude po světě viděli x krát. Jenže, co když vám přijde na dílnu zákazník měřící téměř dva metry a požaduje takovou motorku na svoji velikost? To přesně se stalo Maxovi a Brucovi z miamského Moto Studio (web). Kudy z toho ven? Začít velkou motorkou, u Guzzi tedy modelem Quota 1100.

 

Vzhledem k tomu, že Quota nemá klasický trubkový rám, se kterým se retro snadno vymýšlí, byli Max s Brucem donuceni vydat se jinou cestou, použít modernějších tvarů a prvků. K tomu je také donutilo zákazníkovo přání na moderní odpružení a brzdy. Přední vidle tak pochází z KTM EXC a jsou samozřejmě upraveny na jinou hmotnost. Střed kola a brzdy dodala KTM 950 Adventure, bezdušová kola s ráfky Excel jsou prací Woody’s Wheel Works z Colorada. Zadní tlumič? Kompletně nový, na zakázku dělaný.

 

A co s tím litým placatým rámem? Buď ho schovat, nebo naopak využít. Pánové zvolili druhou cestu, odstranili zadní podsedlovou část rámu a z hliníku vyfrézovali novou, velmi výraznou, která se k té přední hodí. Na vrch potom dozadu karbonovou kapotku, mohutné stupňovité sedlo a ořezaná nádrž z Kawasaki. A aby karbon na zadku nebyl osamocen, objevil se také na předním blatníku a na krytu budíku Motogadget.

 

Tím se dostáváme k elektrice. Ta je kompletně nová. Jelikož Quota měla elektronické vstřikování a pánové zvolili karburátory DellOrto, byla potřeba nová jednotka Sachce Electronik, která ovládá nejen zapalování, ale i další funkce motorky. Jednou z nich jsou také světla – pánové zvolili moderní LEDkovou parabolu doplněnou o doplňkové světlo v Baja stylu. Všimněte si parádního frézovaného držáku světel. Čistá motorka, neobvyklé detaily i celkový design. A jestli se jim to povedlo všechno povedlo sladit i po technické stránce, bude to hodně příjemné svezení. Dobře, Moto Studio, dobře! 

Foto: Moto Studio

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno