Po představení cenově dostupnější Brutale 920 tu máme další MV Agustu, která má za úkol přiblížit krásu italských strojů k většímu spektru zákazníků. Dámy a pánové, toto je superbike F4R Corsa Corta.

Stačilo ubrat jedno “R” z názvu nejsilnější verze F4RR a máme tu levnější, o trochu slabší, ale přeci jen dostatečně exkluzivní kapotovanou MV Agustu. Oproti své silnější sestře zeslábla o pár koníků na výslednou hodnotu 191 koní, což je pořád slušná porce. Této úpravy bylo dosaženo pomocí změny palivové mapy. Přestože se může cítit trochu “okleštěná”, společně se 114 Nm krouťáku a 192 kg suché váhy k tomu nemá jediný důvod.

Pro snížení výsledné ceny už nenajdete na F4ce odpružení od Öhlinse. Vepředu můžete vidět plně nastavitelnou USD vidlici Marzocchi s průměrem trubek 50 mm, vzadu funguje jako plnohodnotná “náhrada” tlumič Sachs. Zatímco monobloková Bremba zůstala i zde, pumpa je už od Nissinu. Dokonce i tlumič řízení Öhlins je pryč a nahradil ho produkt jiného výrobce.

Přestože není model F4R Corsa Corta vybaven nejexkluzivnějšími komponenty a jeho motor trochu zeslábl, může si i dál brousit zuby na japonskou konkurenci a díky cenové dostupnosti se ho dokonce budou i o trochu víc bát. A na závěr se dostáváme k tolikrát zmiňované ceně. V rodné Itálii začíná na 18 800 Euro (podle britských MCN bude v Anglii prodávána dokonce za 16 600 Euro!). Málo nebo moc? Je to jen na vás…

Foto: MV Agusta

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno