Přijde vám standardní Dragster tak nějak málo zajímavý? Asi stěží, ale i přesto si ve Varese řekli, že by to tak mohlo být, a připravili RVS #1.

Abychom si rozuměli, jde o první model limitovaných edic, které pochází z dílny Reparto Veicoli Speciali neboli oddělení speciálních vozidel. Jednička sice technicky i designově vychází z Dragsteru 800, ale na první pohled je tu toho hodně jinak.

 

TEST: MV AGUSTA DRAGSTER 800

Spousta titanových a karbonových dílů, ruční práce, frézovaná kola Kineo a třeba LEDkové světlo s adaptivním svícením do zatáček. V motoru jiný napínák rozvodového řetězu, nové vačky, startér a titanová výfuková soustava od SC Project.

Osm kilo dolů na výsledných 160 kg suché hmotnosti. Ale spousta detailů, u kterých stojí za to se pozastavit. A víte co? Jedna je v Čechách. A víte co ještě? Bylo nám slíbeno svezení!

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno