A ještě jednou cestovní křižník z Číny. Stejně jako u CF Mota i u italsko-čínské Benelli jde o koncept, ale vypadá dost reálně.
Motor pochází ze starších Benelli, je to ten známý tříválec z modelu TNT, ovšem jeho objem vzrostl na 1209 cm3. To znamená 134 koní a 120 Nm, což jsou konkurenceschopné hodnoty.
O podvozek se postarala KYB, brzdy dodalo Brembo, to vypadá dobře. Palubka s dvojicí analogových budíků a TFT displejem sice krapet designově zaostává, stejně jako ovladače, ale zato výbava je víc než slušná.
Najdeme v ní například systém měření tlaku v pneu, vyhřívané sedlo i rukojeti, bezklíčkové zapalování, elektricky ovládaná zrcátka, a vypadá to dokonce na adaptivní tempomat.
Kdy se motorka začne vyrábět a zda půjde do Evropy, zatím bohužel nevíme, ale je to víc než pravděpodobné. www.benelli-motor.cz