Bylo tak nějak jasné, že po představení silniční verze S nového 1290 Super Adventure (test najdete už v Motohouse 4/2021) nebudeme dlouho čekat na víc do offroadu zaměřené eRko. Pár týdnů a máme ho tady. A změn je rozhodně víc, než dost:

* motor upravený pro Euro 5 – 160 koní, 138 Nm a servisní intervaly po 15 tis. km,

* kompletně přepracovaný výfukový systém s lepším zvukem,

* přepracovaný systém chlazení se dvěma chladiči – zlepšený odvod tepla,

* upravený kratší rám (hlava o 15 mm vzadu) a delší kyvná vidlice (+15 mm) pro lepší agilitu i stabilitu,

* dostupnější vzduchový filtr,

* zcela nová ergonomie,

* nové sedlo s nižší výškou (880 mm),

* nové nastavitelné tlumiče WP XPLOR (zdvihy 220 mm),

* optimalizované rozložení hmotnosti s níže umístěnými palivovými nádržemi (23 litrů),

* nový 7“ TFT displej s přehlednou grafikou,

* nové ovladače na řídítkách s podsvícením,

* přepracované elektronické systémy s novým jízdním režimem Rally (9stupňová kontrola trakce),

* suchá hmotnost 221 kg,

* cena od 499 900 Kč.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno