Prostřední Adviky se letos staly favority kategorie cestovních endur, ale proč to neposunout ještě dál?

KTM rozhodně neusnula na vavřínech. Větší motor už má hotový z Duka. Narostly vrtání i zdvih a Rakušané z toho dokázali vykřesat pěkných 105 koní a 100 Nm. Uvnitř motoru bude běhat o 20 % víc rotujících hmot, což podle fabriky zajistí příjemnější chod motoru. Ten samozřejmě splňuje normu Euro 5.

Ovšem nemakalo se jen na motoru. Podsedlový rám je lehčí, brzdový systém dostal drobná vylepšení a na podvozku najdeme plně nastavitelné tlumiče WP Xplor (zdvihy 240 mm). Nová je také jednotka s vylepšenými asistenčními systémy, u kterých fabrika slibuje plynulejší záběry. Do výbavy přibyl tempomat.

 

 

A pak tu máme nabušenou verzi Rally! Ta bude vyrobena v limitované sérii pouhých sedmi set kusů a na webu ktm.com se dá předobjednat už nyní, a to za 542 900 Kč.

Od Adventure R se liší rovným enduro sedlem, karbonovými kryty nádrží, rallye stupačkami, užšími dušovými ráfky, výfukem od Akrapoviče (–35 % hmotnosti), oboustranným rychlořazením Quickshifter+ a také tlumiči WP XPlor Pro s vyššími zdvihy 270 mm.

Lehké změny se dotkly také elektroniky, v nabídce přibyl jízdní režim Rally s nastavitelnou 9stupňovou kontrolou trakce. Konkurence zas má co dohánět. Obě motorky už teď na www.ktm.com a brzy u dealerů.

 

 

 

 


zdroj, foto: KTM

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno