Legendární jméno se vrací! Pravda, ne jako okruhový speciál, o to zajímavější to však může být. Motorka na plakátu je fajn, ale moc si na ní nezajezdíte.

Nová Yamaha R7 by se sice mohla zdát jen jako okapotovaný naked MT-07, ale opak je pravdou. Motor a rám sice z naháče vycházejí, ale jinak je postavena celá znovu. Motor je řadový dvouválec o objemu 689 cm3 s přesazením ojničních čepů o 270°, který plní normu Euro 5. Parametry zůstaly shodné s MT, tedy 73,4 koně při 8750 otáčkách a 67 Nm při 6500 otáčkách.

Útok na Aprilii RS660 se tedy nekoná, ale i tak věříme, že dvouválec CP2 většinu jezdců uspokojí. Spojka byla kompletně přepracována a kromě menší nutné ovládací síly se může pochlubit antihoppem.

 

 

Za příplatek bude možné doplnit také o quickshifter (jen směrem nahoru). Podíváme-li se na geometrii, nejde přehlédnout zkrácení rozvoru (1395 mm) a ostřejší úhel hlavy řízení (23,66°). Spolu s rozložením hmotnosti 51/49 by to mělo znamenat výraznou ochotu zatáčet.

A když už v tom vinglu budete, určitě oceníte přepracovaný podvozek nové R7 s plně nastavitelnou USD vidlicí. Také brzdy vypadají moc dobře, radiálně uchycené čtyřpístky totiž ovládá radiální pumpa Brembo. Tak to vypadá hodně dobře, stejně jako 188 kg hmotnosti s plnou 13litrovou nádrží.

Smutnou zprávou pro všechny nadržence je, že R7 se na evropský trh dostane až koncem letošního roku, takže bude třeba si chvilku počkat. Stejně tak na cenu, která zatím není známa. Sledujte www.yamaha-motor.eu

 

 


zdroj, foto: Yamaha.eu

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno