Muselo to přijít, protože tohle jsme avizovali už dlouho. Vlajková loď KTM ve třídě supernaháčů má v nové verzi EVO semiaktivní podvozek.O nějž si už dlouho říkal.
Konkrétně se jedná o druhou generaci odpružení WP APEX, které dokáže Super Duke proměnit z komfortní okreskové rakety v naprosté zvíře na závodní trati. A nepotřebujete k tomu žádné nářadí, stačí pár kliknutí na levém ovladači.
Ve standardu teď dostanete tři módy odpružení – comfort, street a sport – a jako bonus pak můžete elektronikou ovládat i předpětí pružiny na zadním péru o celých 20 mm. To ale není všechno. Pokud si pořídíte packet s názvem Suspension Pro, přibydou další tři režimy – track, advanced a auto.
V plně automatickém módu je systém schopný sám detekovat nejlepší nastavení podle jízdního stylu. Další fičurou je nastavení, v němž odpružení bude kompenzovat potápění přední vidlice na tvrdých brzdách, aby udrželo motorku co nejvíce vyváženou.
A aby vám to nebylo málo, EVO dostal i rychlejší plyn, aby byl ještě o kousek zběsilejší v nástupu výkonu.
Motor: V-dvouválec
Objem: 1301 cm3
Výkon: 180 koní
Váha: 189 kg bez náplní
zdroj: KTM