Dvouválcová Yamaha XSR700 na první pohled neprošla tak dramatickou úpravou jako její větší sestra XSR900. Pozornost si zaslouží nejen díky novým barvám.
Přesto i tady se model dočkal úprav ke splnění normy Euro 5, kterých se dosáhlo hlavně užitím nového výfuku a bez nutnosti omezit stroj nějak na výkonu. Změny postřehnete i opticky, přední světlomet pracuje nyní s výraznější LED technologií a LCD přístrojovka je posunuta víc do zorného pole řidiče, víc nad světlo.
Jsou to opravdu drobné detaily, ale pojede se díky nim na motorce prostě líp. Těšit se tak můžete na vylepšené tlumiče, větší kotouče na předku a jiné je i umístění blinkrů, které by měly být vedle chladiče lépe viditelné.
Barevně pak určitě zaujme bílo-modrá kombinace navazující na slavné sedmdesátkové RD350 a zapomenout nesmíme ani na fakt, že z nabídky nemizí verze XTribute s prachovkami, hrubším vzorkem pneumatik, hrazdičkou na řídítkách a jiným sedlem.
Motor: řadový dvouválec; Objem: 689 cm3; Výkon: 73,4 koně; Váha: 188 kg s náplněmi
zdroj: Yamaha.eu