Tohle nás hodně překvapilo. Ne že bychom si nevšimli, jak je pro italsko-čínskou Benelli řada jejich cestovních TRK důležitá.

Ale že mezi osmistovku a pětistovku pošlou ještě jeden model, jsme nečekali. O to víc nás překvapuje, že byť se liší objemově, neliší se TRK 702 a TRK 800 příliš výbavou.

A vlastně ani výkonem. I tady totiž dvouválcový řaďák o objemu 698 cm3 produkuje 76,2 koně a 68,2 Nm. Továrna slibuje jiné naladění než u větší TRK 800, tak to jsme zvědavi na srovnání.

 

 

Trubkový rám je nový, opticky vychází spíš z pětistovky. Co se týče podvozku, máme tu přece jen jednodušší nenastavitelnou 50mm USD vidlici a monoshock s nastavitelným odskokem a předpětím, zdvihy 140 mm a 168 mm.

To napovídá, že TRK 702 to nebude s terénem myslet zas tak vážně, a to ani ve verzi X na drátěných kolech s přední devatenáctkou.

Pokud by mělo jít o očesanou levnější verzi, asi bychom tady nečekali 5″ barevný TFT displej s Bluetooth konektivitou. Pravda, o asistenčních systémech se v tiskové zprávě nemluví, tady se budeme muset nechat překvapit.

Nebudeme muset čekat dlouho, TRK 702 by se mělo na trhu objevit už na jaře 2023.

 

 


foto: benelli.ch

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno