Když už se u BMW pustili do nahatého M, byl by hřích krapet si nepohrát i s jeho kapotovaným bratříčkem. Zde je fantastický výsledek.
Tady se zas tak moc nepracovalo na technice, nějak zatím nebylo kam dál jít. Svoje si ale odmakali páni inženýři a designéři na kapotě, BMW se chlubí, že do jejího vývoje ještě nikdy neinvestovalo tolik peněz a energie.
Takže kromě nových tvarů tu máme vyšší štítek, který zvyšuje maximální rychlost, částečné krytí předních kol, a hlavně nový tvar křidélek. Ta už ve 150 km/h produkují o 1,6 kilogramu větší přítlak, při maximálce pak o 6,3 kg (22,6 kilogramů). Neuvěřitelný!
Ona zmiňovaná maximální rychlost se díky všem úpravám zvedla z 306 na 314 km/h. Zajímavé je také historicky první použití chlazení brzd speciálním sáním, které dokáže snížit teplotu brzd o 10 °C.
Také tady si můžete vybrat mezi karbonovými a kovanými ráfky kol. M RR začíná na 870 000 Kč, za černou střelu s balíčkem M Competition dáte 995 000 Kč.
foto: BMW Motorrad