Řada Ducati Multistrada V4 je kompletní! Z Bologni totiž začnou velmi brzy vyjíždět i modely upravené pro náročnější terén, jak tomu dříve bylo u dvouválcové Multistrady.

Vzoreček poměrně podobný. Kola nám zůstávají na průměru 19 a 17 palců, ovšem zvýšil se nám podvozek, tlumiče mají zdvihy 200 mm vpředu i vzadu. To samozřejmě přidává na světlé výšce (+10 mm), ale s novým sedlem i na výšce posazu.

Ta narostla na 870 mm v nejnižší pozici, což už není úplně málo. A jelikož je podvozek elektronicky nastavitelný, přidala Ducati funkci Easy Lift, která umí na místě tlumiče úplně povolit, aby bylo snazší nasednout a zvednout motorku ze stojánku.

 

 

Přidejme si k tomu všechny ostatní možné systémy, včetně příplatkových radarů adaptivního tempomatu a hlídání mrtvých úhlů, a máme co do činění se sakra chytrou motorkou. To ale známe ze základní Multistrady V4.

Ta umí také vypínat zadní dva válce pro lepší chlazení a úsporu paliva, ovšem jen na místě. Rally to umí za specifických podmínek taky za jízdy a Ducati slibuje, že to řidič ani nepostřehne.

Další zásadní změnou oproti ní je větší 30litrová nádrž. Na svoje si přijde také spolujezdec, který bude mít díky novému uchycení kufrů a zadní plotny víc místa. V součtu novinek nesmíme vynechat vyšší a širší plexi, širší zubaté stupačky, nové tepelné štíty a také centrální stojan v základu.

 

 


zdroj: Jan Somerauer,  Ducati

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno