MV Agusta se víc a víc zvedá na nohy a nový podílník v podobě KTM ještě víc pomůže. A nová litrová Superveloce nejspíš taky.

Není sice z těch motorek, které by se prodávaly jako housky na krámě, ale rozhodně se o ní bude hodně mluvit a tím bude vytvářet značce dobrou reklamu. Druhý kousek v retro kapotách samozřejmě vychází z litrové Brutale, konkrétně modelu RR.

Z té si půjčil rám, jednostrannou zadní kyvku, odpružení a samozřejmě motor. Tím je řadový čtyřválec o objemu 998 cm3 dosahující úchvatného výkonu 208 koní (s racing kitem 212 koní).

O elektronice netřeba moc mluvit, samozřejmě tu najdete top balíček – 8stupňová kontrola trakce, náklonové ABS, rychlořazení a další elektronické systémy.

 

 

Trubkový rám je z chrom-molybdenové oceli, kyvná vidlice z hliníkové slitiny a díky nastavitelnému čepu umožňuje změnu polohy v rozpětí 8 mm.

Podvozek dodal Öhlins – vidlice NIX EC a zadní jednotka EC TTX, obojí elektronicky řízené. Brzdy samozřejmě Brembo, na předku Brembo Stylema na dvou 320mm kotoučích.

Ty úchvatné kapoty jsou vyrobeny z karbonu, nádrž potom z termoplastické pryskyřice. Hodně zajímavá jsou nová kola kombinující kovanou slitinu s karbonem.

Litrová Superveloce se prozatím představuje jako Serie Oro, tedy úvodní limitovaná edice. Určitě to ale nebude trvat dlouho a MV Agusta ukáže také základní verzi.

 

 


zdroj, foto: MV Agusta.com

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno