Čína útočí v segmentu větších cestovních endur, všímáte si? A Evropa jí k tomu dokonce dodává zbraně.

Konkrétně v tomto případě totiž pod plasty najdeme motor a rám BMW řady F 900. Jak je to možné? Že zase Číňani na drzovku něco ukradli?! Nenechte se mýlit, takhle už to dnes nedělají. Spousta firem má totiž rozjeté intenzivní spolupráce s evropskými továrnami, a navíc dost peněz na to, aby si koupily licence.

Tak to přesně udělal Loncin, kterému Voge patří a který pro BMW právě tyto motory vyrábí. Konkrétně jde o dvouválec s objemem 895 cm3 s přesazením ojničních čepů o 270°, tedy ten, který u BMW najdeme v modelech F 900 R a XR. Rám dobře schovaný pod plasty je také stejný, dál už ale u Voge vyvíjeli sami.

 

 

Hliníkovou kyvku postavili trochu kratší. U podvozku bohužel výrobce neznáme, stejně jako zdvihy tlumičů, což je docela škoda, protože DS se tváří, že by to mohlo v terénu dobře zvládat.

Však si vyšlapuje v bačkůrkách Michelin Anakee III velikosti 21 a 17 palců. Suchá hmotnost 220 kg není, pravda, zrovna z nejmenších, ale zase tak daleko od svého bavorského vzoru to není.

A výbava? V základu dostanete obousměrné rychlořazení, motorové režimy, vypínatelnou kontrolu trakce, ABS s možností vypnutí na zadním kole, TFT palubku s možností připojení telefonu a zobrazení navigace, vyhřívané rukojeti a sedlo, USB nabíjení, LEDková světla, centrální stojan, kryt motoru…

Docela dlouhý seznam, co říkáte? Zdá se, že Čína to s tímhle útokem myslí naprosto vážně.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno