Na příkladu modelu Yamaha Tracer můžeme dokonale vidět, jak rychle se technologie v motorkovém segmentu vyvíjí. To, co bylo před pár lety naprosto dokonalé, dnes může být ještě lepší.

Tedy rozumějte, základ zůstal stejný. Maximum 110 koní na lehkou cestovní motorku bohatě stačí a jde o jemňounký a skvostně vyladěný agregát určený právě k tomu, abyste se mohli takhle plyšově projíždět po ztichlých ranních vesničkách.

Když následně na rovince přidáte plyn, Crossplane s přesazenými ojničními čepy začne zpívat tak, jak rozčílený tříhrnek doopravdy zpívat má.

 

 

Tady nebylo třeba nic měnit. Verze GT nabízí semiaktivní elektronické odpružení, pevné aerodynamické boční kufry, které pojmou integrální přilbu, vyhřívané rukojeti a pro více zábavy oboustranný quickshifter, což rozhodně není málo ani pro top model. Jenže jde to ještě dál.

Nový Tracer 9 GT+ disponuje nejpokročilejším balíčkem podpůrné elektroniky, jaký kdy Yamaha nabízela. Díky adaptivnímu tempomatu a sdruženému brzdovému systému napojenému na radar je každá jízda plynulejší a uvolněnější, zatímco integrované jízdní režimy usnadňují výběr správného nastavení.

Výraznou změnou je jedna sedmipalcová TFT přístrojovka namísto dvou displejů u standardního Tracera. Že by předzvěst budoucích změn u celé řady?

NOVĚ: * adaptivní tempomat a radar; * nová TFT palubka

 

 


foto: yamaha.media

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno