Že si dneska jednotliví výrobci moc nemůžou vymýšlet motorky s vlastním konceptem nezapadající do koláče konkurence? Tak to asi někdo zapomněl říct v Hinckley, protože tahle novinka opravdu moc konkurence mít nebude.

Samozřejmě vychází z lety šperkovaného nakedu Triumph Speed Triple, ale vydává se svým vlastním směrem. Nejen že přidává krásnou lehce do retra laděnou polokapotku, ale s ní také ergonomii sportovních motorek.

Dvoudílná řídítka chycená pod horními brýlemi jsou oproti klasickému Triplu o o 135 milimetrů níže a o 50 mm dál. To spolu s novou polohou stupaček bude znamenat mnohem víc váhy na rukou a na předním kole.

Na podvozku se nám nejen zkrátil rozvor o 6 milimetrů, ale také tu máme novinku u Triumphu zatím nevídanou, a to elektronicky nastavitelný semi-aktivní podvozek Öhlins Smart EC 2.0. Takže konec řečí, že konkurence má a Triumph ne.

 

 

Parádní je také setup brzd, třmeny Brembo Stylema s radiální pumpou MCS slibují prvotřídní práci. Motor zůstává na hodnotách 180 koní a 125 Nm, předpokládat se dá i stejné naladění. Stejně tak se nemění kompletní balíček elektronických asistentů, kterému bude sekundovat palubka v podobě 5“ TFT displeje.

Jak je u Triumphu posledních let obvyklé, máme tu nádherné detaily a celkově dotaženou motorku, plus pár prémiovek, jako jsou například karbonové díly.

Tak to je zas jedna z motorek, které se nemůžeme dočkat! Jestli ani vy, pak vězte, že Speed Triple 1200 RR by měl být dostupný na přelomu listopadu a prosince a cena by se měla držet na 512 000 Kč.

 

Víc už brzy na www.triumphczech.cz.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno