Yamaha se letos v inovacích zaměřila především na řadu MT a z ní vycházející Tracery. A změny nejsou samozřejmě jen designové, i když do toho střelili řádně. No, co na ty nové čumáky říkáte? Pojďme se ale mrknout na techniku.

 

YAMAHA MT-07:

* nové LED svícení,

* inverzní displej,

* širší řídítka,

* větší 298mm brzdové kotouče,

* motor CP2 splňující normu Euro 5, s upravenou křivkou (73,4 koně při 8750 ot./min. a 67 Nm při 6500 ot./min.),

* lehce vyšší hmotnost 184 kg (pohotovostní),

* stejných úprav se dočkal i Tracer 7, který dostal také verzi GT s kufry, větším plexi a komfortnějším sedlem.

 


 

YAMAHA MT-09:

* tříválcový motor CP3 s objemem 889 cm3 splňuje nyní normu Euro 5,

* agregát dosahuje vyšší úrovně točivého momentu při nižších otáčkách,

* zcela nový lehký rám z hliníku litého pod tlakem metodou CF,

* šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) a systémy podpory jízdy sledující náklon,

* plnobarevný 3,5″ TFT displej,

* kompaktní LED světlomet,

* systém rychlořazení (QSS),

* lehká kola Spin Forged,

* nové nastavitelné odpružení,

* ve verzi SP v barvách inspirovaných MT-10 SP, s tempomatem a plně stavitelným podvozkem KYB/Öhlins.

 


YAMAHA Tracer 9

* motor splňující normu Euro 5 s větším objemem 889 cm3, shodný s MT-09 (119 koní a 93 Nm),

* kompletně nový rám s upravenou geometrií,

* LED světla pro denní svícení v masce a monofokální světlomety ve spodní části,

* větší plexi nastavitelné v deseti krocích,

* nižší nastavitelné sedlo a nastavitelné stupačky a řídítka – 8 jízdních poloh,

* dva 3,5″ barevné TFT displeje,

* šestiosá inerciální jednotka z R1, náklonové ABS, nastavitelná kontrola trakce, antiwheelie, tempomat,

* nastavitelný podvozek KYB,

* lehká kola Spin Forged,

* verze GT s novými kufry, obousměrným rychlořazením, vyhřívanými rukojeťmi, semiaktivním podvozkem KYB a přisvětlováním do zatáček.

 

 

Více informací na www.yamaha-motor.eu

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno