Yamaha se letos v inovacích zaměřila především na řadu MT a z ní vycházející Tracery. A změny nejsou samozřejmě jen designové, i když do toho střelili řádně. No, co na ty nové čumáky říkáte? Pojďme se ale mrknout na techniku.
YAMAHA MT-07:
* nové LED svícení,
* inverzní displej,
* širší řídítka,
* větší 298mm brzdové kotouče,
* motor CP2 splňující normu Euro 5, s upravenou křivkou (73,4 koně při 8750 ot./min. a 67 Nm při 6500 ot./min.),
* lehce vyšší hmotnost 184 kg (pohotovostní),
* stejných úprav se dočkal i Tracer 7, který dostal také verzi GT s kufry, větším plexi a komfortnějším sedlem.
YAMAHA MT-09:
* tříválcový motor CP3 s objemem 889 cm3 splňuje nyní normu Euro 5,
* agregát dosahuje vyšší úrovně točivého momentu při nižších otáčkách,
* zcela nový lehký rám z hliníku litého pod tlakem metodou CF,
* šestiosá inerciální měřicí jednotka (IMU) a systémy podpory jízdy sledující náklon,
* plnobarevný 3,5″ TFT displej,
* kompaktní LED světlomet,
* systém rychlořazení (QSS),
* lehká kola Spin Forged,
* nové nastavitelné odpružení,
* ve verzi SP v barvách inspirovaných MT-10 SP, s tempomatem a plně stavitelným podvozkem KYB/Öhlins.
YAMAHA Tracer 9
* motor splňující normu Euro 5 s větším objemem 889 cm3, shodný s MT-09 (119 koní a 93 Nm),
* kompletně nový rám s upravenou geometrií,
* LED světla pro denní svícení v masce a monofokální světlomety ve spodní části,
* větší plexi nastavitelné v deseti krocích,
* nižší nastavitelné sedlo a nastavitelné stupačky a řídítka – 8 jízdních poloh,
* dva 3,5″ barevné TFT displeje,
* šestiosá inerciální jednotka z R1, náklonové ABS, nastavitelná kontrola trakce, antiwheelie, tempomat,
* nastavitelný podvozek KYB,
* lehká kola Spin Forged,
* verze GT s novými kufry, obousměrným rychlořazením, vyhřívanými rukojeťmi, semiaktivním podvozkem KYB a přisvětlováním do zatáček.
To je hnus plastovej