Závod se jel v Holandském Assenu společně se závody WSBK. Jaký to byl víkend ?
V pátek byl na programu volný trénink a kvalifikace, kde Oliver vyzkoušel dvě různé nastavení motorky u kterých jsme vycházeli z loňských zkušeností na trati v Assenu a po rozebrání výsledků se zvolilo nastavení do druhé sobotní kvalifikace. V této Oliver zajel 9tý čas ve své kategorii nicméně si stěžoval na výkon motoru, který se mu nezdál a i na oko bylo vidět, že na rovných pasážích tratě mu soupeři odjížděli i když měl mít výhodu slipstreamu, sice se mu podařilo vylepšit svá páteční maxima, ale pouze dosaženým časem, vzhledem k tomu, že zrychlili i ostatní soupeři, zůstalo Oliverovi na startovním roštu deváté místo v kategorii a šestnácté celkově.
Nedělní závod se nesl ve stejném duchu jako obě kvalifikace – Oliver projížděl zatáčky na hranici maximálního rizika, čímž částečně kompenzoval ztrátu vznikající handicapem výkonu motoru na rovinkách. Nakonec si dojel pro deváté místo, ze kterého bylo po diskvalifikaci jednoho ze soupeřů (pro nesplnění technických pravidel) místo osmé a z Assenu tak přivezl prvních 8 bodů do letošního šampionátu.
Při kontrole motoru po návratu domů jsme zjistili, že motor už má kompresi za hranicí závodní použitelnosti. Nyní se již plně koncentrujeme na další závodní víkend, který nás čeká společně se závody EWC v německém Oscherslöbenu již 19.-21.května. Oliver zde bude mít k dispozici novou techniku a všichni věříme, že se vrátí na pozice, na kterých se pohyboval v loňském roce.
Děkujeme všem partnerům a fanouškům za podporu.
Zdroj: TZ