Nový Triumph Thruxton sice válcuje showroomy, stálý zájem customérů ale zaznamenává předchozí model se vzduchem chlazeným motorem. Takhle si s ním poradila tchajwanská dílna OneHandMade

Taiwan je sice ostrov menší, než polovina České republiky, ale do světové custom scény začíná promlouvat stále výrazněji. Dalším jménem, které je dobré si zapamatovat je OneHandMade (Facebook). Pod tímto názvem se ukrývá stavitel a především výborný klempíř Chun, jehož práci jsme už mohli vidět na několika strojích s logem Rough Crafts. Pod svojí vlastní značkou už postavil několik strojů, většinou se ale věnoval chopperům. Ovšem móda cafe racerů, scramblerů a dalších podobných se dotkla i jeho.

 

Příběh “Super Ten” začal s příchodem jejího majitele, který do taipeiské dílny přišel s jednoduchým zadáním: “Postavte mi trackera”. A jak je pro Chuna obvyklé, jde o mix výborné ruční práce a pečlivě vybraných dílů od dodavatelů z celého světa. Tím zásadním z ruční práce je karoserie, tedy štítek, nádrž a zadní partie. Vše tvarováno z hliníku a s velmi sebekritickým okem. Třeba nádrž uznal Chun za povedenou až na třetí pokus. Celé je to o to víc fascinující s informací doplněnou o to, že Chun má po nehodě dlouhodobě omezenou pravou rukou a veškerou práci tak dělá pouze levou (proto OneHandMade).

 

Jako základ si zákazník vybral Triumph Thruxton z roku 2014, tedy stříkačku. Řídící jednotka je šikovně schována pod nádrž a zůstal zachován původní airbox. Přední vidlice zůstaly původní, na zadek se nastěhovala dvojice tlumičů Öhlins. Tím opticky i jízdně zásadním jsou pak kola a brzdy. Lité disky Flurry pochází z dílny legendárního Arlena Nesse a jsou obuty do flattrackových pneu Maxxis DTR1s. Kompletní brzdový systém pak dodal francouzský Beringer a nutno říct, že v kombinaci s koly vypadají jejich brzdy skvostně.

Gripy, představce a další drobnosti jsou taiwanské výroby, konkrétně od dlouholetého spolupracovníka a kamaráda Winstona z Rough Crafts. Sada krytů na motoru nese značku The Speed Merchant. Výfuky si Chun poskládal sám a finále, tedy lakování svěřil do rukou místních Air Runner Custom Paint. Hotovo, krásná opticky lehká motorka jak dělaná do velkého města. Zrcátek v taiwanském provozu zřejmě netřeba (asijský styl plnej a pryč), blatníky by mohly občas chybět. Ovšem vzhledem k tomu, že chybí i SPZ, očividně koukáme na verzi pro focení a výstavy. A podívaná je to nádherná.

Foto: JL Photography

 

 

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno