Zlobidlo dostalo na sezonu 2020 další přidanou nálož výkonu (ne, že by se mu ho předtím nedostávalo!) a královský Super Duke R vytvořil vlastně takovou samostatnou kategorii motorek, které se svými vlastnostmi jakoby záměrně vyhýbají všemu běžnému.

Hodně se u novinky sáhlo do motoru, kde revizemi prošlo sání i výfuk, a výsledkem je 180 koní a ruce trhající točivý moment vrcholící hodnotou 140 Nm… V továrně se zaměřili i na přenastavení elektroniky a šestiosé inerciální jednotky IMU.

Carlos zdraví z Portugalska!!! 🏁🔝… už zase mu to hraje v očích jak všem čertům. 😈😈. Testujeme nový KTM 1290 Super Duke R 🤯👍🏻👍🏻

Zveřejnil(a) MOTOHOUSE dne Úterý 4. února 2020

 

Další výraznou změnou je snížení neodpružených hmot na kolech, což bude mít blahodárné účinky na chování v zatáčkách a celkovou ochotu měnit směr. Nový je i karbonový podsedlák a fantasticky vypadají ráfky společně s přepracovanou jednoramennou kyvnou vidlicí.

To, jaké je na takové motorce svezení, není snadné zprostředkovat. V krku knedlík, v očích děs, když jí dáte zplna napít poprvé, akcelerace úchvatná. Všechny obavy však přejdou, když se před vámi zjeví zatáčka, vy se zavěsíte na spolehlivé brzdiče Brembo a v oblouku vystřihnete apex jako z partesu, protože tohle je v kontrastu vší té síly také neskutečně obratná, vlastně lehká a zvladatelná motorka.

 

Test KTM 1290 Super Duke R

Brutální 🤯 KTM 1290 Super Duke R part. 2 ✊🏻✊🏻…odpoledni silniční test 😈🔝

Zveřejnil(a) MOTOHOUSE dne Úterý 4. února 2020

 


A tímhle upgradem navíc i zkrásněla – GALERIE

 

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno