Pojďte si s námi opět zpříjemnit každoroční motorkářskou pauzu vymazleným zimním dvojčíslem. Nový tištěný Motohouse 1–2/2025 v plošné distribuci od středy 5. února 2025. Cena časopisu se nemění, tj. zůstává na 119 korunách, a nyní si můžete objednávat i jednotlivá vydání na www.send.cz.

 

 

 


 

Představení
2025 New Family Ducati V2

Tohle tady už dlouho nebylo. Ducati vyhlásila stop šílenému zbrojení a vyznačila ve své „střední třídě“ cestu opačným směrem. Ubrala na objemu i výkonu a naopak přidala na zábavnosti. Na tomto základu pak představila na sezonu 2025 hned tři modely s novými motory s označením Ducati V2.

 

 


 

MH TEST – QJMotor SRV 600 V

Dát véčkový čtyřválec do cruiseru není žádný přelomový nápad. Ti dříve narození budou jistě s nostalgií vzpomínat na legendárního VMAXe od Yamahy. Tenkrát ta motorka působila jako zjevení, a to hlavně díky nekompromisně silnému motoru a mizernému podvozku, který byl jednoduše poplatný své době. Moc koní, měkký vidle i samotnej rám.

 

 


 

MH TEST – Ducati Multistrada V4 RS

Nemá cenu chodit okolo horké kaše. Tohle je děsivě drahá motorka. 914 000 jsou doslova pekelný peníze, ale Ducati je chce, protože prostě může. Stačí pár pohledů a velice krátké svezení, abyste pochopili, že máte před sebou něco doopravdy speciálního. Model RS je jedinou Multistradou, která je poháněná motorem V4 Desmosedici Stradale – tou šíleností, která neohroženě řve ve Streetfighteru nebo Panigale.

 

 


 

MH EXCLUSIVE 2025
nová Honda CB1000 Hornet SP

Honda se svým Hornetem sedmpade udělala doslova díru do světa. Loňská motorka se stala prakticky přes noc absolutním bestsellerem. A ještě aby ne. Taková motorka tady do té doby nebyla. Nekonečno úsměvů za směšně malý peníze, to jsme předtím neznali. Sám jsem na něm natočil přes 10 tisíc kilometrů a spousta z nich bylo jen po jenom kole. Nemohl jsem si pomoct, protože je to motorka pro radost.

 

 


 

MH TEST – Triumph Scrambler 400

Tradiční prémiová značka, za níž se Triumph jistě považuje, tímto krokem sestupuje z výšin své výjimečnosti mezi nás obyčejné smrtelníky, aby nám nabídla motocykl s nižší přidanou hodnotou, jímž doufá zaplavit svět, aniž by to jakkoliv pošpinilo lesk její jména. To zní jako pořádná kvadratura kruhu a žádná značka na světě takovou věc nedělá úplně ráda, protože to vždycky znamená, že líp už bylo. Proto takový krok musel být velmi pečlivě zvažován a promýšlen.

 

 


 

MH TEST – 2025 Honda NT1100

V první řadě si nyní již můžete stroj objednat s volitelným elektronicky nastavitelným odpružením EERA, jehož režim lze snadno měnit za jízdy, přičemž během okamžiku lze proměnit měkký komfortní režim pro jízdu po rozbité okresce na setup tvrdší, sportovní pro chvíle, kdy se povrch změní na kvalitní, což samozřejmě platí i naopak.

 

 


 

Dva různé pohledy
na CFMOTO 450MT

Loňský rok přinesl několik novinek, které lze objektivně uznat jako naprostou pecku, česky řečeno game changer. Kromě například všemi odborníky opěvovaného R 1300 GS je to nesporně právě CFMOTO 450MT. Teda ne že by až tak závratně měnila pravidla hry, jako spíš jde o poměr cena/výkon a skutečnost, že je to „čína“. Což jsou ale, jak už jsme u motocyklové produkce z Říše středu zvyklí, spojité nádoby.

 

 


 

THE BEST OF 2024

To nejlepší od redakce z uplynulého roku 2024. Každý rok je v něčem jiný, každá sezona přinese něco zajímavého a taková práce pro motocyklový časopis, to je doslova generátor úžasných zážitků. Oslovili jsme tedy jednotlivé členy našeho týmu, aby se ohlédli za předešlým rokem a podělili se s vámi o to nejzajímavější, co okolo nich v sezoně 2024 prosvištělo. Trojice stálých členů redakce se s vámi následně podělí o zkušenosti z loňských více než 80 redakčních testů.

 

 


 

BEST MOTORKA 2024 – REDAKCE MH

Během loňské sezony jsme v redakci otestovali bezmála 80 motocyklů všech kategorií a značek. Samozřejmě jsme se nemohli všichni vystřídat na všech, ale trojice kmenových redaktorů MH jich „obskočila“ docela dost, takže máme příležitost hodnotit. Jaká tedy byla podle tebe ta nejlepší a ta nejhorší motorka?

 

 


 

Představení
nová Kawasaki Z900/SE

Naháč legenda.  V jednoduchosti je síla. Kawasaki tohle pochopila už dávno a se svou modelovou řadou „Z“ válcuje světové trhy už pěkných pár let. Letos se navíc u zelených modernizovalo a svou dávku novot dostala do žil i mimořádně oblíbená Z900.

 

 


 

MH TEST – BMW R 12

Je to v nás a ještě dlouho bude. Když se řekne cruiser, naskočí nám představa velké motorky, dunícího dvouválce, není to tak dlouho, co zmizely lebky a třásně. Jasný, všichni jsme v tom vyrostli. Nejdřív se začaly Jawicím zvedat řídítka, pak přišly Viraga, Shadowy a Intrudery, naprostý králové měli velký Wild Stary a VN, co vypadaly jako Indiany.

 

 


 

MOTOGP

Královna motocyklového světa, jak se zdá, zajela v posledních letech do slepé uličky. Události v rakouské továrně KTM odhalily tento stav v plné nahotě a malá rekapitulace se tady přímo nabízí. V nedávné minulosti opustily seriál Grand Prix MotoGP značky Kawasaki a Suzuki, v posledních dvou letech se hodně mluví o silném polevení zájmu ze strany Hondy a Yamahy (tomu ostatně nasvědčují i jejich výsledky).

 

 


 

Velké návraty v Grand Prix

Marc Márquez / Mick Doohan / Barry Sheene

Motocyklové závody jsou rozhodně nebezpečným sportem, při němž zákonitě dochází ke zdraví ohrožujícím situacím. Není asi závodníka, který by během své kariéry nezažil nějakou havárii. Připravili jsme pro vás přehled těch opravdu zajímavých, na které by se určitě nemělo zapomenout.

 

 


 

SPORT – DAKAR 2025

Po šesté je jelo na území Saudské Arábie. Celková délka soutěže bezmála 7500 kilometrů z toho něco okolo 5000 na měřených závodních úsecích. Kdo jste kdy jeli někam na dovolenou na motorce, tak už teď chápete, že tenhle závod je výhradně pro milovníky skutečné bolesti! Účastníci letošního Dakaru měli před sebou 12 etap + prolog, zajímavostí je i to, že nově se 5x trať pro motorky lišila od té pro automobily.

 

 


 

Milda Adventure Gang

Na rok 2025 jsem si pro vás připravil pár novinek a ta úplně nej je pořízení motorek CFMOTO 450MT. Druhou novinkou jsou pak adventure moto campy v Albánii právě na těchto motorkách a tou třetí jsou 2denní adventure kurzy v ČR s možností zapůjčení motorek.

 

 


 

Motohouse v dílně
Motodetailing

Nejenže jsem netušil, co to motodetailing je, ale ani jsem neměl ponětí o jeho existenci. U aut už jsem tuhle službu zaznamenal, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost. A tak když přišel e-mail, že mám před vrácením přivézt dlouhodobě testovaného Indiana Sport Chief a oni z něj udělají nejkrásnější motorku, neváhal jsem ani minutu. Představa, že ho vyčistí a vyleští, byla slabá. Motodetailing je totiž ještě víc.

 

 


 

MH loučení – finální modely Indian

Bye, FTR. Na trhu je sice pouhých šest let, ale přesto si troufneme říct, že se stal legendou. Indian FTR byl nejenom prvním „jiným“ Indianem, ale taky motorkou, co umí čapnout za srdce i koule. Bohužel přišel čas se rozloučit.

 

 


 

 

 

NOVÝ TIŠTĚNÝ
MOTOHOUSE 1-2/2025

V plošné distribuci od středy 5. února 2025
Cena časopisu: 119 Kč (SK verze 4,90 €)
Roční předplatné: 990 Kč
nebo 1.149 Kč s MH katalogem (SK roční předplatné 39,90 €)
Předplatné Česko: www.send.cz
Předplatné Slovensko: www.ipredplatne.sk
Digitální publikace: www.digiport.cz

ODKAZ: https://www.digiport.cz/detail/floowie-pu/0/775-motohouse

 


 

 

 

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno