Triumph v prosinci konečně představil dlouho očekávaného Tigera 900
…a to hned ve třech verzích, kromě základní navíc cestovní GT a offroadové Rally
Základní data:
* nový rám (u Rally zpevněný),
* nárůst objemu motoru na 888 cm3,
* 95,2 koně v 8750 ot./min. a 87 Nm v 7250 ot./min.,
* nové podvozky Marzocchi (140 mm/170 mm) pro Tiger a Tiger GT (plně stavitelný a GT Pro s elektronicky řízenými tlumiči),
* nový podvozek Showa (240 mm/230 mm) pro Tiger Rally, plně stavitelný
* kola 100/90-19 a 150/70-17 pro Tiger 900 a GT,
* kola 90/90-21 a 150/70-17 pro Tiger Rally,
* radiální monobloky Brembo Stylema,
* 20litrová nádrž,
* 6 jízdních režimů,
* náklonové ABS (GT a Rally),
* rychlořazení (GT a Rally),
* 7″ TFT dislpej (GT a Rally),
* výška sedla 810–830 mm pro Tiger 900 a GT, 580–870 mm pro Rally,
* suchá hmotnost: 192 kg pro Tiger 900, 194 kg pro Tiger 900 GT a 196 kg pro Tiger 900 Rally.