Náš kolega Radek GAS Michna je právě v texaském  Austinu na novinářském testu nové a přelomové Hondy Gold Wing modelové specifikace 2018. V noci nám po mailu přišly jeho první pocity z jízdy na tomto stroji a tak se i s vámi chceme podělit. Nové GW se zdá být sakra povedený !!!

První poznatky o nové GL1800 přímo z Austinu od Gase:

*Nové zlaté křídlo udělalo obrovský krok kupředu hlavně v ovladatelnosti a příjemného pocitu jemnosti a přesnosti při jízdě.

*Kromě modernějšího vzhledu má mnohem agilnější motor, který se neuvěřitelně ochotne dere vpřed již od volnoběhu a to i na 6. kvalt.

*Zvuk, který jeho život doprovází je mnohem hodnější než u jeho předchůdce a manuální převodovka řadí naprosto sametově.

 

nová Honda Gold Wing 2018

Náš kolega GAS se hlásí všem z USA – z testu nové Hondy Gold Wing …bombová práce, draku !!!

Zveřejnil(a) MOTOHOUSE dne Pátek 19. ledna 2018

 

I* v ohledu ochrany před nepřízní počasí, se tohle nový GW chová vzorně! Aktuálně nám tady dost leje, teplota je hluboko pod 10°C a přesto jsme sušší a to včetně bot.

*Podvozek s novým systémem odpružení  se při manévrování v minimálních rychlostech chová trochu odlišně od klasické vidlice, ale co vás dostane, jak při jízdě perfektně pohlcuje nerovnosti – to doporučuju, a hlavně všem stávajícím majitelům GW, při nejbližší možnosti vyzkoušet.

*Pomalu už si to všechno sumíruju v hlavě – velký jízdní test už v příštím Motohouse


 

…info  a technické podrobnosti stroje:

Cestovní legenda jménem Gold Wing dostala pro sezonu 2018 zbrusu nový kabát. A zdaleka nešlo jen o vzhled jako takový! Kompletně přepracovaný je už samotný šestiválcový plochý šestiválcový motor, který je o 6,2 kg lehčí proti předchozímu. Elektronicky řízená škrticí klapka disponuje 4 jízdními režimy pro regulaci výkonu tohoto takřka dvoulitrového agregátu. Jízdní režimy pak ve funkci HSTC ovlivňují i nastavení odpružení a brzd. Vše pro komfort ovládání, i proto Gold Wing přichází s možností DCTdvojspojkového automatu, k dostání bude ale i klasicky s 6stupňovým manuálem.

2018 GL1800 Goldwing Tour

Užitečná novinka je systém HSA, což je asistent pro rozjezdy do kopce. Na první pohled jistě zaujme i zavěšení předního kola dvěma přímými rameny a přepracovaným systémem Pro-Arm. Nový hliníkový rám posunul pozici jezdce více dopředu a zároveň přispěl i k celkové úspoře váhy. To pomůže i důraznější reakci nových brzd, které jsou propojeny vpředu a vzadu duálním systémem D-CBS. Motorka maskou vizuálně více zapadla do rodiny cesťákůVFR a Africa Twin. Výška i úhel nastavení čelního plexi jsou nastavitelné elektronicky, gigantický je i objem kufrů (u verze Tour se zadním přídavným boxem, který pojme i 2 integrálky). Pro nekonečnou jízdu po dálnicích je tu tempomat a nové je i to, že GoldWing opustil po letech systém více než 50 čudlíků ovládajících jednotlivé funkce (včetně rádia) a přešel na integrovaný ovládací systém, kterému vévodí TFT 7palcový display i s nainstalovanou navigací.

2018 GL1800 Goldwing

Technické údaje – 2018 Honda GL1800 Gold Wing

Motor

Typ:  kapalinou chlazený 4taktní 24ventilový plochý šestiválec
Objem:  1833 cm3
Max. výkon:   126 koní @ 5500 ot./min.
Točivý moment: 170 Nm @ 4500 ot./min.
Vrtání × zdvih:   77,0 × 53,6 mm
Počet rychlostí:  6 (plus zpátečka) / 7stupňová DCT (plus zpátečka)
Sekundární převod:   kardan

Podvozek

Rám:   hliníkový, litý, zdvojený
Přední odpružení: se dvěma příčnými rameny
Zadní odpružení: Pro link
Přední brzda:  2× 320mm disk, 6pístek, sintrované destičky
Zadní brzda:   216mm disk, 3pístek
Pneu přední:   130/70R 18
Pneu zadní:     200/55R 16

Rozměry

Rozvor: 1695 mm
Výška sedla: 745 mm
Objem nádrže:  21,1 l
Pohot. hmotnost: Gold Wing: 365 kg / Gold Wing: „Tour“ 379 kg / DCT 383 kg

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno