Tyhle pneumatiky mě při hledání obutí na mou Africu zaujaly strukturou dezénu a  slibovaly příkladný grip při offroadové jízdě.

Ale ani během jízdy po asfaltu neobtěžují výrazným hlukem vrnících špuntů, takže při silničních tripech nezklamou. Osobně jsem je však nejvíce využíval v GasovaMotoškola.cz, kde se osvědčily nejen během kurzů na silnici, ale především v terénu.

Na hlíně mají velice slušnou přilnavost, která jezdci dodává klid a sebevědomí v těch terénních sekcích, kde by jinak měl již preventivně tak zvaně „bláto na hřišti“. Po průjezdu mokrým bahnem se velice dobře samočistí, takže bahno dobře odlétá ze vzorku, čímž dochází jen k minimálnímu nalepování bahna na pneumatiky.

 

 

Díky zaměření těchto pryží se pak nemůžeme divit jejich poněkud kratší životnosti pohybující se někde okolo 4000 ujetých km. Co mě ovšem zamrzelo, byl relativně krátký rádius dezénu, tedy že se v náklonech dostanete zbytečně brzy na kraj vzorku. Moje první jízda, kdy jsem obvyklým způsobem složil mašinu na stupačku, přinesla solidní powerslide, neb jsem již nejel po vzorku, ale ocitl se mimo něj.

Nicméně když jsem si na to pak dával větší pozor, nebyl během celého provozu s těmito pryžemi jediný problém a mohu je s čistým svědomím jen a jen doporučit!

 

 

 

Co říká výrobce

*Enduro pneumatiky Michelin Anakee Wild jsou ideálním obutím na léto, pokud se chcete se svojí motorkou vydat do těžšího terénu.

*Díky novým inovativním technologiím se nemusíte bát projet po bahnité cestě ani zalesněným terénem.

*Vysoká odolnost, skvělá stabilita, tichý provoz.

* Kombinují nový vzhled dezénu a moderní pryžovou směs.

*Díky této kombinaci nabízejí delší životnost a s tím spojený i vyšší kilometrový nájezd.

 

 

Co říká redakce (testuje Radek GAS Michna)

*Poměrně měkká směs garantuje dostatek přilnavosti i při jízdě po silnici.

*Výborná samočisticí schopnost v terénu, především v bahně.

*Chlapácký, drsný vzhled.

*Velmi dobré jízdní vlastnosti na trávě.

*Velice sebevědomé chování v zatáčkách.

*Na druhou stranu relativně krátký rádius dezénu. Při jízdě po stupačce se již dostáváte mimo vzorek, tedy špunty. Přitom přilnavosti je dost a pneu by vás rády podržely.

*Relativně krátký kilometrový nájezd vlivem měkké směsi, cca 4000, max. 5000 km.

*Na vodě se chovají zcela čitelně a nemají přehnané tendence ztrácet přilnavost.

*Špunty nedělají přehnaný rámus při jízdě po silnicích.

 

 

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno