U Ducati se letos dějí velké věci. Nejdřív Multistrada bez Desmo rozvodu, teď Monster bez příhradového rámu.

 

Ducati Monster/Monster+

* motor Testastretta 11° 937 ccm, výkon 111 koní (9250 ot./min.),

* úplně nový hliníkový rám + zadní rám kombinující skelná vlákna a polymery,

* hliníková oboustranná kyvná vidlice,

*166 kg suchá hmotnost,

* komplet LED světla,

* 4,3″ TFT displej,

* 3 jízdní módy,

* náklonové ABS se 3 stupni nastavení (možno vypnout na zadním kole),

* 8 stupňů kontroly trakce a wheelie control,

* oboustranné rychlořazení,

* 43mm USD vidlice, nastavitelný monoshock,

* monobloky Brembo M4.32,

* verze Plus – štítek nad světlem a kryt zadního sedla.

 

 

 


zdroj: ducati press

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno