U Ducati se letos dějí velké věci. Nejdřív Multistrada bez Desmo rozvodu, teď Monster bez příhradového rámu.
Ducati Monster/Monster+
* motor Testastretta 11° 937 ccm, výkon 111 koní (9250 ot./min.),
* úplně nový hliníkový rám + zadní rám kombinující skelná vlákna a polymery,
* hliníková oboustranná kyvná vidlice,
*166 kg suchá hmotnost,
* komplet LED světla,
* 4,3″ TFT displej,
* 3 jízdní módy,
* náklonové ABS se 3 stupni nastavení (možno vypnout na zadním kole),
* 8 stupňů kontroly trakce a wheelie control,
* oboustranné rychlořazení,
* 43mm USD vidlice, nastavitelný monoshock,
* monobloky Brembo M4.32,
* verze Plus – štítek nad světlem a kryt zadního sedla.
zdroj: ducati press